sunnuntai 7. elokuuta 2011

Perheessa..

Tanaan perhe tuli hakemaan hotellilta ja taytyy kylla sanoo etta host siskon nahdessa tuli tunne etta olis nahny vanhan tutun :) Tosi hyvin tullaan juttuun sen kanssa ja oltiin jo shoppailemassa yhessa! ..piti ostaa uudet kengat ja takki ku taalla oliki vaha kylmempi ku olin aatellu.. mut kevatta kohden mennaan :) Syotiin lounasta tanaan isolla porukalla, mama, Fran (host sisko) Lorna (host sisko) Josefa (Lornan tytto) host veljet joiden nimii en just nyt muista ja toisen niista veljista vaimo ja kolme lasta joista yks on Sofia, toinen Diego ja kolmatta en muista :D vilinaa siis riitti eika laheskaan kaikki nimet jaany mieleen.. ehka sitten huomenna!?

Suutani oon saanu auottua harmillisen vahan kun viela vahan jannittaa ja tiian etta mun espanja on aika heikolla pohjalla. Toivottavasti taa mun eparoiminen tasta kohta halvenee.. Johtuu varmaan siita et asiat on niin helppo sanoo Franin kaantamana. Mutta aijon ottaa itteeni niskasta kiinni ja ruveta mongertamaan :) Taalla on muuten tosi kylma sisalla kun ei oo mitaan lammityssysteemia. Ja vesikin oli asken tosi kylmaa suihtussa.. hrr, ootan vaa et paasen peiton alle nukkumaan. Eika pelkastaan lammon takii, oon hirmu vasyny kaikesta tasta uudesta ja ihmeellisesta. Perhe tykkas mun tuliaisista ja mun Josefalle tuoma voimistelupuku sopii taydellisesti, se on pitany sita koko paivan :D Hyva ettei menny napertelyt hukkaan. :)

Huomenna ois tarkotus menna jo kouluun, saa naha mita siita tulee.. Oon innoissani mut samaan aikaan peloissani, toivottavasti luokkakaverit on kivoja :) Ne on Franin ikasia eli vuoden nuorempia, koska mun ikaset lahtee jollekkin ihmeen Euroopan kiertueelle. Toivottavasti ei oo liian lapsellisia.. Mut omasta asenteestahan se on paljon kiinni etta viihtyyko vai ei, pitaa vaan pitaa lippu korkealla!

Jep taidanpa syya vahan iltapalaa ja painua pehkuihin etten oo sitte huomenna iha zombi siella koulussa.. Chao! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti