maanantai 26. syyskuuta 2011

Paluu kököttämään koulun penkille!

Tänään oli siis eka koulupäivä lomien jälkeen ja saman laisena tylsänä se jatku ku ennen lomiakin! Ainut ero tosin oli et en oo enää iha nii hukassa ja voin olla vähä rennommin koulussa ku tunnen porukkaa hiukkasen paremmin. Koulun jälkeen Käytiin luokkakaverin kans yhessä syömässä ja ku pääsin kotiin nii mama ilmotti et puolentoista tunnin päästä pitäs lähtee Manuelin (host veli) vaimon synttäreille. Ennen sitä oli kumminki just sopivasti aikaa käydä juoksemassa hetki ja pian lenkiltä tultuani huomasinki istuvani keskellä sukujuhlia. Nää suvun tapaamiset on täällä must tosi ihania, kaikki tuo aina jotain ruokaa joten sitä todellakin riittää ja tunnelma on rento. Mun osalta tosin suurimmaks osaks kuuntelua mut ei se nii haittaa:) Ja lapset on tosi ihania!! Ne aina juttelee mulle iha innoissaan :D

Edellisen postauksen kirjotin vissiinki keskiviikkona.. Kamala ku en muista mitä tein torstaina..?? Eiku joo, kävin syömässä Simonen kanssa. (eipä ollu kyllä hirveesti muistettavaa tossa..) Ollaan molemmat iha rakastuneita tohon Youghurt Life nimiseen jätskipaikkaan! haahhaha, jotenki vahingossa aina eksytään sinne ku ollaan siel ostoskeskuksessa :P Perjantaina lähettiin kavereiden kans yhen mun luokkalaisen Claudian 'kesämökille' Olmueen. Mentiin metrolla ja microlla nii lähelle ku pääsi, mut siitä oli vielä noin 40 min kävelymatka perille asti.. Oli jo myöhä ja pimeetä ja aika jännä matka. Pistettiin tosin pojat kävelemään meijän eteen ja taakse :D Perille kuitenki päästiin ja siellä grillailtiin ja oli lopun kaiken tosi kyllä kiva ilta/yö :) Tosin mä olin taas kerran eka joka meni nukkumaan, mut järkeilin ettei musta ehkä oo puoliunisena iloo juur kellekkään ku en kumminkaa pystyis ymmärtään melkee yhtää espanjaa! Seuraavana päivänä syötiin lounasta siellä porukalla ja siivoiltiin ja lähettiin takasin kohti Viñaa. Illalla oli tarkotun lähtee Simonen kans ulos mut sit tuli SÄHKÖKATKOS eikä voitu lähtee:(( Sillon vissiinki oli sähköt poikki melkee puolelta Chileltä ja se kyl aiheutti hämminkiä..  Menin sitte nukkumaan ku ei kerran ollu valoja ja tais olla iha hyvä idea koska nukuin seuraavana päivänä yli puolenpäivän!

Eilen illalla mulla oli pieni ahdistus päällä ja must tuntu etten täytä täällä ihmisten odotuksia musta. Pyöriskelin sitte hetken sängyssä mut en saanu nukuttua ja päätin mennä juttelemaan mamalle joka oli vielä hereillä. Ja kuinka ihana se onkaan ku se jotenki onnistuu selittään asiat espanjaks sillee et jopa minä tajuun ja sain purettuu mun huonoo mieltä ja sain halin mitä kaipasin ja mama muistutti mua et aina jos mul on huono mieli jostain nii mun pitää kertoo sille. Se on aivan ihana<3 Tänään on paljon parempi olo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti